Vykoupíme i Vaši nemovitost! Opravdu?
30. 8. 2019
Potřebujete rychle prodat nemovitost. Důvodů je mnoho. Přemýšlíte, jak nejrychleji prodat a utržit peníze. Mnoho subjektů nemovitosti vykupuje. Kdy se to nevyplatí? A jak neprodělat?
Mnoho z nás, kdo jsme v minulosti nějakou nemovitost prodávali, narazilo na reklamy o výkupu nemovitostí. „Peníze ihned, na ruku, do 2 dnů, do týdne, až 120% reálné tržní hodnoty.“ U těchto pobídek by měl člověk hned zpozornit a vše si řádně promyslet.
Nikdo vám nedá víc, než za kolik to sám později prodá, protože z 99% budete jednat pouze s obchodníkem s nemovitostmi. Dokonce vám nedá ani tolik, za kolik byste reálně prodali, kdyby se jednalo o pozvolnější obchod. Musí na tom mít zisk, protože ho to živí.
Ve finále si do kupní smlouvy tyto společnosti nastaví podobná pravidla těm, které fungují u všech koupí/prodejů. Přepis na katastru nebude ze dne na den, smlouvy nebudou připraveny za 2 minuty. Jejich odhadní cena, ze které vám dají s bídou třeba 70%, bude stejně nižší než realita.
Pokud jste v situaci, kdy nemáte jinou volbu, zjistěte si alespoň informace o společnosti, či osobě, se kterou do obchodu vstupujete. Abyste nebyli bez nemovitosti i bez peněz.
Pokud přeci jen trošku času ještě máte, obraťte se na renomovaného makléře. Zjistíte, že prodejní cena nemovitosti nemusí být nižší o statisíce proto, abyste rychle prodali. Správně nastavená cena a prezentace nemovitosti vám zajistí velmi dobrý prodej, z praxe kolikrát i za vyšší prodejní cenu, než se předpokládalo. Nebylo by škoda přijít o stovky tisíc? Nehledě na fakt, že zlevnit lze vždycky. Moc levné je často podezřelé. A za radu od realitního makléře nic nedáte.
Jak tedy správně prodat co nejrychleji?
Konzultovat cenu s někým, kdo lokalitu zná, má třeba i zájemce z již realizovaných prohlídek v okolí. Makléř, který udělá vaší nemovitosti vhodnou inzerci, včetně fotek, videa, 3D skenu. Mnoho makléřů je i schopno nemovitost propagovat na různých sociálních sítích, vytvořit domu vlastní webové stránky, udělat reklamu, nemovitost upravit k prodeji a tak dále.
Každý krok při prodeji nemovitosti pečlivě zvažte, nebojte se ptát, zjišťovat, hledejte reference. Nepodceňte důležitý a poměrně drahý obchod vašeho života.
Autor
Vladimír Růžička
Narodil jsem se v Karlových Varech. Úžasné dětství jsem prožil v malebném historickém městě Loket. V současnosti žiji již dlouhou dobu přímo v Karlových Varech. Miluji zdejší atmosféru a procházky po okolních lázeňských lesích.
V průběhu života jsem nasbíral mnoho zkušeností v různých oblastech, stavebnictví, elektro, strojírenství a IT. Vše co jsem se naučil, nyní s radostí využívám při své práci realitního makléře. Dá se říci, že jsem se našel. Baví mě práce s lidmi a myslím, že díky daru empatie umím nacítit potřebu klienta. Mé předchozí pracovní aktivity byly vždy spojené s úctou a profesionálním přístupem.
Když jsem se rozhodoval, pod kterou realitní kancelaří budu pracovat, padla jasná volba na M&M reality, která je NEJDŮVĚRYHODNĚŠÍ ZNAČKOU mezi realitními kancelářemi od roku 2017.
Práce realitního makléře mě skutečně baví a snažím se ji odvádět na špičkové úrovni. Prezentaci a prodej nemovitosti provádím s využitím profesionálního fotografa, točím VIDEOPROHLÍDKY, používám dron, připravuji a tisknu KATALOG, standardem je 3D PŮDORYS nemovitosti. Vytvářím Home Staging, pracuji a reklamuji na sociálních sítích. V případě více zájemců, bude při prodeji použita online elektronická AUKCE, při které se cena nemovitosti transparentně zvyšuje ... vše s jasným cílem. Prodat vaši nemovitost za co nejvyšší cenu k vaší plné spokojenosti. Spokojenost klientů je můj cíl, a mé přání.
Proč vznikly tyto stránky?
Abych zde prezentoval, že když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. Je všeobecně známo, že rozdíl mezi makléři je řekněme nemalý. Prosím, přečtěte si mé tipy a články, nebo můj E-BOOK. Věřím, že vám tyto informace pomohou v rozhodování a že si pro prodej nemovitosti zvolíte tu správnou cestu.
Za každým prodejem nemovitosti se totiž skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani prodávající, ani váš makléř.
Záleží mi na odvedení špičkové práce a na spokojenosti klienta. A dbám na svém dobrém jménu a pověsti. Za mě pak hovoří reference spokojených klientů.
Pokud jste dočetli až sem, máte můj obdiv a děkuji Vám. Pokud Vás cokoliv dalšího zajímá, neváhejte mě kontaktovat.
Rád se s Vámi sejdu, probereme vaše přání a představy. Zvu vás na kávu, čaj, nebo prostě na něco dobrého.